Doprava zboží

Doprava u zboží s nadměrnou váhou - kotle (přepravní služba Toptrans)

U tohoto zboží je dopočítán doplatek za přepravu který není uveden v konečné ceně za zboží a dopravu.

Tento doplatek je vypočítán dodatečně a individuálně ( dle váhy zboží a vzdálenosti k zákazníkovi ), v tomto případě bude objednávka platná až po souhlasu zákazníka s cenou včetně doplatku za dopravu.

Zboží s nadměrnou váhou je doručováno přepravní službou TOPTRANS (www.toptrans.cz) do 24 hod. od expedice z našeho skladu ( zákazník je vyrozuměn e-mailem)

Rozvoz zboží je uskutečňován pouze v pracovních dnech a to od 8,00 do 16,00hod, pouze v rámci České republiky, zboží do zahraničí nezasíláme.

Lze také individuálně dohodnout nadstandartní doručení dle tarifu přepravní služby Toptrans:

TOP-WEEKEND (sobotní doručení do 13 hod.): příplatek 50% + paušál 500,- Kč
TOP-PRIVAT (večerní doručení 16:00-20:00) – ve většině velkých měst v ČR zdarma, jinak příplatek +300,- Kč

Pokud máte zájem o nadstandartní doručení napište do objednávky poznámku.

Prosím zkontrolujte si vždy zboží při převzetí dopravní službou, na pozdější reklamace způsobené dopravou se reklamace nevztahují.

Prosím, vzhledem k tomu, že přepravu zboží zajišťuje pouze řidič, zajistěte si pomoc při přemístění zboží do budovy (kamna váží obvykle více než 100kg).

Řidič není povinen Vám tuto pomoc poskytnout.

Také není schopen zboží odborně namontovat.

 

Převzetí zboží- POZOR důležité !

V případě poškození obalu zásilky ji nepřebírejte, stejně tak pokud slyšíte, že v zásilce je něco zcela zřejmě poškozeno – např. sypání střepů, rachot úlomků spotřebiče. Pozor dejte zejména na popraskané polystyreny, zmačkané rohy obalu, apod. Pokud něco takového nastane, buď zboží nepřebírejte, nebo dejte do zápisu, kde podepisujete převzetí výhradu: Převzato s výhradou, poničený obal. Často pod obalem není žádné poškození, ale máme možnost tak v případě poškození přepravu reklamovat a buď Vám spotřebič zdarma vyměnit či poskytnout slevu po vzájemné domluvě.

Prosíme, věnujte převzetí trochu času, často se jedná o nemalé částky a řádnou kontrolou, je možno předejít zbytečným nepříjemnostem. V případě igelitového průhledného obalu, zkontrolujte jeho nenatažení, či stav spotřebiče pod takto poškozeným obalem – může tam být škrábanec. Pokud je vše v pořádku, výrobek přeberte a bezodkladně po jeho převzetí, nejlépe ještě s řidičem TOPTRANS, zboží zkontrolujte a v případě poškození, či neúplnosti sepište bezodkladně zápis o poškození a nás rovněž bezodkladně informujte.         
Pozdě nahlášené poškození, např. následující den po převzetí, není možné uznat.

 

 

Doprava zboží Českou poštou – zboží do 30 kg

Zboží které není označeno je standartně zasíláno Českou poštou, dle podmínek České pošty a v objednávce platí cena za dopravu bez dopatku.

 

 

Dprava drobného zboží, které lze zaslat v obálce (náhradní díly)

Zasíláme českou poštou v obálce, menší pošrovné než za balík.

 

 

Osobní vyzvednutí

Zboží si zákazník může osobně vyzvednout na naší prodejně ve Velkém Týnci, Zábraní 244 , v době: po-pá 8:30-16:30 nebo dle indiviiduální dohody na tel. 777/004415 po obdržení emailu že zboží je pro něj nachystáno ze skladu na prodejnu (nejdéle do 3 dnů od objednání)

 

 

Pokud si nejste jisti cenou za dopravu nebo máte jakýkoli dotaz neváhejte nás kontaktovat na pavel.hnilica@volny.cz (uveďe prosím adresu doručení zboží).